Muhasabah...

Beberapa rakan datang menyapa aku.. Bila nak update blog Fahmi?

hmm.. aku hanya senyap tanpa memberi sebarang respon.. Bukan tidak mahu update. Banyak perkara perlu dianalisis...

Isu PPSMI di UIA dan demonstrasi di istana Negara walaupun terkilan tidak dapat kesana. Kursus KPO di Melaka yang mana melibatkan semua MPP se-Malaysia. Pengisian program bagiku yang tidak terlalu sesuai untuk disisi oleh bakal pemimpin. Pakej Rangsangan Ekonomi bernilai RM60 Billion dan sedikit sebanyak peristiwa pahit dan manis yang terjadi kepada diriku..

Tetapi masa sekarang tidak mengizinkan aku untuk berbuat demikian..

Perlu muhasabah diri....

Banyak perkara yang berlaku pada diriku...Baik dan Buruk..Semuanya Menunjukkan Kuasa Maha Pencipta. Menyedari diri ini sentiasa diberikan hukuman yang setimpal atas apa yang dilakukan sepanjang hidup ini. Sesungguhnya Allah masih menyayangi diriku ini. Jika tidak sudah lama aku tiada didunia ini.

Banyak perkara perlu untuk aku renungi dan teladani... Semoga diri ini diberikan kekuatan oleh-Nya...

Harap dapat menempuhi semua ini dengan penuh hikmah dan tenang..

Mohon doa daripada rakan-rakan..

Sekian

Ahmad Fahmi Mohd Samsudin
Edu IIUM...

p/s: maaf sekiranya sms tidak berbalas dan tidak dapat jawab panggilan....

Comments

Popular posts from this blog

KONVENSYEN PENCERDASAN RAKYAT: Memimpin Kesedaran Rakyat, Memartabat Karamah Insaniah:

Dr Sidek Baba penerima Anugerah Perdana Maulidur Rasul

“KONFLIK DUNIA BERTERUSAN CETUS PANDEMIK PELARIAN”